23 Jun 2011

thanks Herbalife!

Salam... Alhamdulillah, hari ini masih lagi dipinjamkan oleh Allah nafas dan nyawaku... TQ Allah...
Inilah hidup, bermacam2 rintangan dan dugaan... rasanya setiap manusia punya masalah kan? tiada masalah bukan hidup namanya...macam tu juga dengan aku.. tambah2 bila menceburkan diri dlm HERBALIFE...
Jatuh bangun tu adat dalam membina kejayaan...Adakalanya bingit juga telinga bila macam2 yg kedengaran di telinga dari suara2 sumbang... Nasib aku punya suami yg sangat2 memahami dan sentiasa memberi sokongan saat aku rasa gagal... Aku dan suami sama2 mengejar mimpi dan impian kami... Ya Allah, terima kasih sekali lgi ciptkan dia utk ku...

Apa yg aku ceritakan ni bukan bermaksud bongkak atau takbur, tapi nak sedarkan mereka2 yg masih memandang rendah padaku dan suami... byk betul cakap2 dibelakang bila aku dan suami memulakan pernigaan HERBALIFE...xpe.. aku dan suami think +! negatif tu nk buang jauh2x...  walau x banyak untung yg aku dpt dari jualan tapi cukuplah sekadar menambah2x... namun aku dan suami tetap teruskan...
Berbalik pula pada yg cakap HERBALI ni MLM... urm... wahai sayang2... dah berapa kali kami ni semua beritahu, HERBALIFE bukan MLM... kami tidak mendapat sebarang bonus pun kalau ada ahli yg signup dibawah kami... MLM kah itu? Dalam HERBALIFE, siapa yg bekerja kuat, dia yg akan dibayar lebih...

Terima kasih pada supervisor aku lisa... banyak membantu melayan karenah downline nya yg degil ni... hehehe... banyak betul songehnya... :)

Apa pun aku bersyukur ditemukan dengan HERBALIFE... bermula dgn ingin menurunkan berat badan, dan akhirnya sekarang menjadi pendapatan sampingan untuk aku dan suami... Sesiapa yg mahukan pendapatan sampingan bolehlah contact aku di no ni 012-2499059... Selain itu aku nk tegaskan disini, PRODUK HERBALIFE adalah yg terbaik! Refer KAT SINI ye sayang2 untuk produk... ada yg cakap mahal... memang... mahal atau tidak itu subjektif, nilaikan pada kualitinya, rasanya aku sudah  byk laburkan duit kepada produk2 yg lain selain HERBALIFE ni tapi hasilnya amat menyedihkan, sampaila aku jumpa HERBALIFE.... dan inilah produk yg aku cari2 selama ini... Jom kawan2 joint kami...

Ha... dibawah aku nk share sedikit tentang Even 23 June 2011 di HQ HERBALIFE semalam... Even menandatangani 5 atlet sukan sebagai DUTA HERBALIFE MALAYSIA, sape2 yg tak tahu lagi tu siapa atlet2 yg cukup bertuah tu, boleh la klik DISINI (ruangan entry aku yg lepas)... Aku lewat sedikit semalam, after kerja dlm 5pm bergegas ke HQ... ^_^ tpi sayangnye sampai2 x sempat nk jumpa atlet2 bertuah tu... tpi sempatla possing x hingat kat HQ...hihihihihi...


Abang & Messi... hihihihi







Have u had your SHAKE today?!! yeaahhh! ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...