3 Januari 2013

Me & Fareeda ~ Nyata Jelita

Entry kali ni macam pelik sikit kan... why Fareeda? sebenar2nya saya dah lama pun jatuh cinta dengan tudung  No.1 Fareeda ni... tapi belum berkemampuan, sampai la 2 bulan yang lepas encik suami belikan tudung Fareeda ni untuk saya... sengih sampai ke gusi ok masa 1st2 dapat tudung ni. Ops, sebelum saya pakai tudung Fareeda, saya pernah beli 2 helai tudung yang tak kurang hebatnya.. tentu siapa yang gilakan tudung tau kan DNE atau nama penuhnya De Noorish Elegent... Yep! cantik jugak tudung keluaran DNE.. hampir menyerupai design Fareeda... Harganya pun hampir menyerupai.. sama~! Pada yang berkenan nak try tudung Fareeda yang gojes ni, boleh PM saya di inbox or add me as friend FACEBOOK ... Ada koleksi2 terbaru di fb saya.... cuma ianya terhad~! =) Meh layan tudung2 Fareeda yang ada pada saya sebelum ni.. tapi yang ada dibawah ni, semuanya dah pun SOLD OUT ye... for tudung lain.. kena tunggu.. dan rajin2 la jenguk update di FB saya.. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...