28 November 2011

Apa yg aku fikirkan?


Hari ni macam-macam yg bermain difikiranku... Perlu ke aku luahkan? Atau terus ku pendamkan? Semakin kuat rasa memendam semakin kuat rasa untuk ku luahkan... tapi pada siapa? Suami? dia sememangnya orang yang paling rapat dgnku...apa yg aku pendamkan tentunya dia adalah org pertama yg mengetahui... tapi rasanya hati ni  seperti tidak cukup dan puas untuk ku luahkan apa yg aku pendam ketika dan saat ini.
Ya Allah, aku bersyukur dgn pemberianMu... Kau sihatkan tubuh badanku... Lindungi aku... Rahmati aku... Kuatkan semangatku... Moga ada sinar sebalik semuanya ini.... Amin... Amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...