22 Mac 2010

Impian & Cita-cita

Aku rasa semua orang ada impian & cita-cita...
dan semestinya untuk merealisasikan satu2xnya impian itu
memerlukan cita2x disamping bekerja keras, cekal
dan mengharungi segalanya dengan positif.
Mudah2an Tuhan permudahkan jalan untuk aku mencapai cita2x yg aku idam2xkan.
Dan aku mesti yakin yang aku mampu lakukan yang terbaik dalam hidup aku...
Amin

1. Tentunya memilik perniagaan ku sendiri

2. Kemewahan dalam kehidupan

3. Kereta mewah

4. Rumah Banglo
(hadiah utk suami dan keluarga tercinta)

5. Cahaya mata

Berikan aku kekuatan dalam menempuh segala halangan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...