31 Ogos 2010

Sembonia from huby :)

Happy nyer today... :)) hu3x..... pagi2 huby ajak siap2...nk bawak aku berjalan kata dia.... aku ni pun pantang dengar nak keluar...laju je menyiap... Sampai je kt metro kajang...aloyaaaa sgt2 la jem.... cri agi parking kereta smpai 2 3 kali pusing....hadui...hari dah la semakin meninggi panasnya...akhirnya terjumpa parking but jauh sedikit... jauh gak la nk berjalan... no choice... terima ajela...bersyukur dpt gak parking time ni...maklumlah ari ni kan cuti umum.... tmbh2 org nk bershoping brg raya.... padatlah isi bandar kajang nih...
Lepas je parking...seperti biasa huby mesti pegang tangan aku berjalan2x... (ceeewaaahh..ha3x)
sedang menuju ke metro kajang, mata aku tertumpu pada kedai barangan kulit buatan Malaysia... RORINE.... he3x.. aku pun tarik cepat2 huby masuk dalam kedai tu... aku tunjuk kat huby satu beg tu.. harga dalm RM69.90... xla cakap aku nk...cuma bgtahu ianya cantik.... huby pun senyum je... tetiba dia cakap camni.. ''xmaulah RORINE.... abg nak belikan sayang SEMBONIA... nanti satu hari abg nk belikan ye''. Aku angguk je tanda faham...hu3x... x sabar nk menunggu waktu hari huby nak belikan SEMBONIA...Then kami pun meninggalkan kedai Rorine tu menuju ke Metro Kajang...

Kononnya tujuan untuk ke Metro Kajang sebab aku nak cri tudung untuk satu lagi baju raya... semalam pergi downtown cuma dapat satu je tudung... penyudahnya mata aku pulak tertumpu pada bahagian baju kurung moden... aduhaiii... kurg seposen je seratus... akhirnya huby mengalah... kesian katanya.... dia belikan baju tu utk aku...wane kunin...horey2x..... cyg abg..! muach!
Kami pun berjalan2 la lagi... huby tarik aku ke bahagian handbeg wanita... pastu ditariknya pulak aku ke bahagian SEMBONIA... adus rambang mata aku....tpi xpe... aku faham... nk raye ni...byk nk pakai duit... nnti2 la beli handbeg tu... but ade satu beg yg menumpu mate aku mase tu... aduh2 pedih... harga RM 268.. tu pun dah offer.... makaih... xpe pendam je la dulu perasaan tu...
''Sayang nak ni x?'' Huby angkat handbeg putih tu kearah aku.... aku senyum jela... cakap memg suka... tpi bukan sekarang.. biar dulula...
Sepantas kilat huby sambar handbeg tu then terus menuju ke kaunter pembayaran....
HAH!!! aku mcm tu..... betul2 ke dia nk belikan aku SEMBONIA ni??? terkebil2 aku jap.... rasa bersalah juga... x minta pun... cuma ckap...memgla nk beg tu... tpi harga mahal sgt la...aduhaiii...

Dah bayar...huby bgi aku pegang beg plastik yg berisi tu...

''Time kasih abg.... maaf ye habiskan duit abg pula... ayg cakap je...bukan paksa abg belikan...'' Aku bersuara pada huby... Huby senyum je....


''xpe... abg nk ayg bergaya dihari raya ni... bawa beg SEMBONIA.....'' Huby senyum lagi... aduhai...tersentuh hati aku... time kasih abg.... sayang sgt kt abg.... I LOVE U dear.... :))

Sampai kt rumah...terus simpan handbeg kt umah... hahahahaha tpi sempt snap pic nk letak kt blog ni...ha3x....but sekarang baru aku faham.... huby dah berniat nk belikan aku SEMBONIA... i like it.... :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...