25 Januari 2011

Manjakan diri @ Kenanga Spa & Beauty Center

Pada sesiapa yg xtahu nak g Spa yg mana satu kalau kat area Bandar Baru Bangi... aku syorkan korang g ke Kenanga Spa & Beauty Center... bagi aku la tempat ni best... selesa dan ramuan2 yg digunakan adalah menggunakan herba2 terpilih... bagaikan permaisuri... actually aku firt time pergi ke Kenanga Spa ni.... not bad dia punya servis... harganya pun not bad jugak ye... tapi bila difikirkan...alah...apa la salahnya sesekali memanjakan diri dan hadiahkan diri dengan sesuatu... bila lagi kan? Tambah2 nak buang lebihan2x lemak yg melekat di badanku ini... badanku harus segera di servis!! (huda...tiba masanya u harus berubah!) :)


Nasib aku punya husband yg memahami... tengah2 dia demam tu pun sanggup tunggu aku berspa bagai... Thanks abang! i love u so much! kat bawah ni aku share sikit keadaan dalam Kenanga Spa & Beauty Center ni.... :)


And seelok2nya sauna ni dibuat sebulan 4 kali.... utk slimming dan membuang toksin2x yg membiak dlm tubuh kite ni... lepas ni aku yakin nak menjadi pelanggan tetap di Kenangan Spa & Beauty Center.. :) so...lepas ni kena buat sauna 4kali...baru +slimming massage + rawatan badan.... mereka juga ade buat pakej2x...so boleh pilih mane satu yg anda nak... :)
Ok2x... jom layan picture2 ni jom!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...