7 Januari 2011

Salam Sabtu!!!

yeah! hari ni aduhaiii weel aku terpaksa kerja... apa boleh buat... kerja sajalah... actually kan sabtu adalah hari yg paling malas utk aku bangun and bergerak ke office... huissshh! jeelesss u bile tahu ade member2 yg sedang membuta lagi ari sabtu macam ni.... ^_^ demi mencari sesuap nasi aku relakan la kaki berpijak ke space ni... hehehehehe... ceeeeeeewah!

Ok... sebenarnya xde apa pun nak aku cerotkan kali ni... coz rasa macam minggu ni x bape nak best je... huhuhuhu ingat balik nanti nak ajak huby h karaoke.... hoyeh2x...masa utk melalak... tu pun kalau dia mahu and x penat... adeh... wait and see dan aku akan cuba menggodanya sebaik mungkin.... hahahahahaha...

sebut pasal karaoke ni... ha..ni aku share sikit video time aku karaoke last week... hahahaha... versi comel yeah...! ^_^ smile!

Sebelum tu nak pesan pada yg tgh tidur lagi dihujung minggu ni...teruskan la tidur anda dengan mimpi2 indah...jangan x bangun sudah! hehehehehe... pada yg bekerja...teruskan khidmatmu pada syarikat selagi termampu dan terdaya.... enjoy your work okeyhh!

jom layan video ni.... :)



Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...