19 Disember 2011

Bye 2011 & Hello 2012!

Sekejap saja kan... lagi 11 hari akan tertutuplah pintu 2011, dan welcome 2012!
Tentu ramai dah sibuk2 dengan azam masing-masing kan?
Azam aku??? erm entahlah... tak terfikir apa-apa pun buat masa ni. Mempunyai seorang suami yg setia saje kot?? huhuhuhu...mengada betul kan azam macam tu? azam ke tu?? hahaha... abaikan...
Tentunya ramai yang mengharapkan dan berazam untuk mempunyai kehidupan yang lebih baik kan. Seperti aku juga, punya impian dan cita-cita. Berusaha dan berdoa mestilah seiring.

Sedikit tentang azamku dengan suami adalah mempunyai perniagaan sendiri. Ya! Aku dan suami bercita-cita mahukan perniagaan sendiri. Sememangnya pada waktu ini kami mempunyai perniagaan kecil-kecilan sendiri. Alhamdulillah, dapatla menampung hidup dikota yg semakin pesat ini. Aku dan suami mempunyai impian yg besar... sangat-sangat besar. Aku beruntung kerana aku dan suami sama-sama memasang azam dan cita-cita. Tak perlu tunggu tahun 2012... pada bila-bila masa dan ketika azam itu telah kami ciptakan bersama.

Apa pun aku berdoa agar azam aku dan suamiku berjaya! Akan ku updatekan di blog kesayanganku ini nanti bila ianya terlaksana...


Pssst! ni lagi satu azamku yg ku pendam dlm lubuk hatiku... ku tahu suamiku menggilainya... Huby kelihatan agak pendek bila cuba pandu ujinya kira-kira 3 minggu yg lalu! hahahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...