My Hubby~~

Alhamdulillah...hari ni diberi lagi nafas oleh Allah SWT untuk aku meneruskan kehidupan...
Tak tahu apa entry yang aku nk tulis kali ni...tapi hari ni terasa indah lebih dari biasa...Cuma pagi tadi terasa malas sangat nak bangun... then huby yang bangun dulu... biaselah i tengah2 bendera merah ni... mood sangat2 x stabil..huhu... Huby bangun dulu then tarik tangan aku untuk bangun juga... dan ditolaknya aku ke bathroom supaya suruh mandi...huaaaaa aku hate mandi pagi2..hari2 kena paksa dgn huby... teruk x perangai? hahaha... punyela malas hari ni... walhal hari jumaat ni... terbayang dapat bobom best.. lepas mandi... huby pakaikan baju... then  sampai la aku siap... Kebetulan mak ada di rumah aku sekarang hanya geleng2 kepala je tengok perangai aku... hahaha memang beginilah dari mula kahwin sampai lah usia perkahwinan kami 3 tahun 6 bulan... cuma xla selalu mcm ni aku...cuma kadang2 bila datang mood malas nak pegi keje.. beginilah jadiknya... bersyukur sangat huby seorang yang penyabar... kalau dia tengok aku sedang termenung tentu dia datang dekat denganku... kalau aku tertidur di waktu senja cepat2 dia kejutkankan.... dan dimandikan aku (sensor sikit ye kat sini) hahaha... mandi saja..xde wat mende2 lain ok... sila fikiran positif... hahaha... dan kalau dia tengok aku sedih...selalu dia dia tarik aku untuk menangis dibahunya... abang.. awak sentiasa sempurnakan hari2 sayang....

Out~! sambung keje.... ^_^

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jumlah Kalori Dalam Makanan

Langkawi Honeymoon

Make-up KERETA