20 Jun 2013

Freelance 3D Interior Design

Salam Jumaat semua... Semoga hari ni lebih baik dari semalam... InshaAllah... Hm..arini x tau nk tulis apa kat blog kesayangan saya ni... 

Just nk bagi info..sekarang saya buat freelance for 3D Interior design... jadi pada mmber2 blog yg nak design 3d for rumah, opis, kiosk @ apa2 sajelah yg nak dinaikkan 3d boleh inform pada saya @ email je ke nurul.idesigner@gmail.com ye. Kalau lokasi korang berdekatan dengan tempat saya, saya boleh direct je pergi site dan sy boleh sukat dan kita boleh discus design, colour mcm mana yg korang nak. Tapi kalau jauh, pun saya masih terima, just email je pd sy. Untuk payment sy akan ambil half before start design dan clear payment masa dah final nanti. Harga bergantung pada masa yg korang bagi utk sy siapkan,  view, dan seberapa detail yang korang nak untuk drawing tu.. means.. saya akan lengkapkan dengan material apa yg saya gunakan utk design tu...lebih kurang begitulah... ok.. Boleh email cepat2 coz kena susun 1 persatu...sebab kuato seminggu ni dah pun penuh... part time saja2 sambil duduk2... happy bila tengok setiap lukisan yg saya hasilkan... Jadi jangan segan2 ye nak email saya... harga still boleh nego... =)

Ni antara freelance yg sy handle...

3 ulasan:

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...