Increment yang x disangka2



Betul lah orang kata... Tuah Ayam nampak dikaki, Tuah manusia xde sape tahu... hm... ni la dia rezeki masing2... memangla x disangka2... Disebalik keikhlasan saya menyiapkan banyak projek company tanpa banyak bunyi akhirnya dipandang oleh bos... syukur sangat.. bulan ni gaji saya dinaikkan sebanyak RM500... Alhamdulillah, orang pertama yg saya hubungi tentulah suami tersayang dan kemudian mak di kampung. Lega sangat2 dengan rezeki yang tak disangka-sangka. Kalau diikutkan hari ni genap sebulan saya bekerja di company baru... Mungkin rezeki awal dari yg diduga... Ni la increment paling banyak yg saya dapat dlm tempoh saya bekerja...

"Ikhlas dalam bekerja....inshaAllah kalau dah rezeki kita.. =) saya sangat happy hari ni. Semoga setiap masalah yg saya hadapi akan dpt saya selesaikan satu persatu dengan izin dari-Nya... =)

Ulasan

  1. wahh bestnya baru je masuk keje dah nek gaji dah...doakan aku murah rezeki jugak ye :(

    BalasPadam
  2. alhamdulillah... ade hikmahnya aku huru hara sebelum ni ca...hm... tuhan jela yg tau... inshaAllah nnti satu hari ada jugak rezeki utk ko... aku doakan yg terbaik jugak utk ko ye.. amin...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jumlah Kalori Dalam Makanan

Aku Bangga Menjadi Anak Malaysia

Langkawi Honeymoon