15 September 2013

Deactive Facebook sekejap sahaja kot

Salam semua... Selamat Menyambut Hari 1 Malaysia.... yang mana cuti tu bestla... hi3.. cara type macam frust je kan? :) saya pun cuti... tapi hubby lak terpaksa OT... aduhai... cuti 3 hari pening duk kat umah je la... paling x best camni.. kite dok umah, tapi encik suami keje.. huaaaaaa cuti sia2... boring! hm.... dah xde nak buat apa... godek2 si blog ni la... :p maklumlah saya dah x aktif di facebook lagi dah.... hu3....



Cakap pasal facebook.. yep! hari ni hari ke 8 saya deactivekan facebook saya... huhuhuhu... kenapa? biarlah rahsia.. hope yg baca ni adalah salah seorang dari kawan saya di facebook, im so sorry, saya terpaksa deactivekan fb buat masa ni... ade gak yg terus sms saya bertanya kenapa saya block dia... hi3..saya bukan block sesiapa di fb...cuma saya deactive kan  sekejap... Apa rasa ye bila deactivekan fb nih???? 8 hari dah ni....? Jawapan saya.... AMAN! =) siyes... rasa aman..hepi.. x terkejar2 nk update apa2..(saya memang hantu update), hidup lebih private, orang x jelous dengan kite(bajet org dengkila tu..nyampah! :p ) xde rasa jelous kat org lain, syuuuhhh buang jauh2 sombong iri hati tu.. namau2.... x caye? cubelah deactivekan sekejap...hi3...(saya x hasut ye... ti Mark Zuckberg saman saya pulak...hu3) entahla sampai bila saya nak udeactivekan fb tu entahlah... tengokla pada keadaan...ingatkan hari tu nak deavticekan sekejap je...tpi dah 8 hari rasa semakin happy... Ada jugak member yang tanya sama ada saya x rasa boring ke bila fb xde? hu3... saya jawab dari hati...langsung x syg... im happy now.. dan lebih happy... cuma yg saya risaukan cuma 1 je... apa akan jadi jadi group, page yg saya create di fb before ni... hm... kalau sesiapa yg tau, saya active menjual barangan di facebook... dan ada sesetengah group tu yg saya adalah adminnya... untuk group tu rasanya saya dah habis fikir dah, saya akan lantik member yg lain yg aktif di group tu utk gantikan saya as admin... tapi, cemane dengan page shop saya?? hm... tu jela yg saya berkira2 nak nk tutup terus @ tidak fb ni....

Keputusan nak aktifkan balik fb atau x tu saya masih belum ada jawapan... maybe saya create fb yg lain? maybe pinjam fb en suami je ke? @ buang terus je page tu? entahlah... fikir kan jela nanti apa nasib saya dengan fb nanti..(cam kes berat je...he3)

Tapi, untuk twitter n blog saya still active.... boleh follow saya nanti ye... kite jadi kawan ramai2... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...