6 August 2009

Pagi ini seperti biasa aku pergi kerja dengan hubby. naik motor je save sikit duit minyak. aku ni bila naik saje moto memang suka menyanyi. so pagi2 tadi dah melalak atas moto. hubby geleng kepala sambil tersenyum tengok perangai buruk wife dia.. he3x

penah gak la aku buat gila masa naik moto...boleh pulak aku jerit..."abang..i love u...!!!" pening hubby suh aku diam...ke3x...wat poyo je sebenar tu. entahla bila naik moto cam ade virus pulak.. tapi kalau naik kereta idak la pulak cenggitu perangai...sopan sikit. cuma kalau balik kg memg aku nyanyila dalam kereta...temankan hubby sian jauh drive...die drive aku nyanyi. penah la dari kl ke perak menyanyi x berenti... smpai kg suare xde.. ish2x

sampai je ops cam biasa la... start dah kerja...tapi selalu aku ikut hubby...hubby masuk 8.30 then aku pulak 9.00 kire seblum 8.30 aku dah terpacak dah dlm opis nih... orang paling awal aku la..keh3x...perkeja contoh sebenarnya.... blog ni pun aku tulis pagi2la ni... xde wat pape kan...

erm.... ape pun aku bersyukur dapat hubby yang penyabar melayan karenah aku. 2 hari lepas aku balik kg. terkena pulak adik aku excident. nasib ade hubby. dia yang kelam kabut bawak p hospital, ulang alik ke taiping-manjung. sikit pun x merungut...senyum je.. aku tengok mak aku pun cam lebih sygkan hubby dari aku... uwaa....xde2x...mak lebih sygkan aku...he3x... mne bole...yerla kan sygkan hubby mcm anak sendiri gak la...

sampai kajang dari kampung pukul 1.00 pagi..penat giler aku rase.. sampai terus tido... then esoknyer bru start keje...ni la keje aku....melayan tenet je..he3x... k
k.k dah kul 9.00ni... keja time..

cau cin cau...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jumlah Kalori Dalam Makanan

Langkawi Honeymoon

Make-up KERETA