Manisnye Berumah Tangga

Aku sekadar berkongsi cerita, semalam sampai sahaja dirumah, terlalu bosan. Apa nak dibuat pun tak tahu. Then g baring atas katil. Panggil hubby, busan duk sorang2. Tetiba hubby keluarkan dam aji...
aku punyerla seronok. nak main nak main...!!!! excited nak main dam ni.
Apa lagi aku ngan hubby pun membuka langkah masing2 untuk main dam
Terus lawan...tengah2 main aku ni naik angin. mane taknyer sume askar2 aku ditelannyer. uwaaaaaa..... 3x main asyik kalah je.... aku kate x leh jadi ni. kene fikirkan sesuatu. aisey....ape aku nk buat...
aha...dapat idea...tau x ape yg aku buat....???? jeng3x...
Aku nangis kuat2x....
hahahaha...smpai tersedu2 aku nangis mintak kat hubby bgi aku yg menang. yang hubby terkebil2 tgok wife dia nangis. Mungkin kesian kot, last2 aku yg menang.. yeyeyyyyy wife dia yg menang. hubby mencuka. yerla..terang2 patut dia yang menang, tapi disebabkan x sanggup tengok airmata isteri dia sanggup dia mengalah. itulah kehebatan airmata wanita. Dan kesimpulan yang aku dapat dalam kisah aku ni, indahnya nikmat berumahtangga.
Suami yang baik sanggup berkorban demi melihat si isteri tersenyum selalu dan Suami adalah insan yang paling dekat dihati setiap isteri dan sebaliknya pada si suami. Dialah sahabat, dialah kekasih.....dan dialah insan yang paling layak kita hargai selepas kedua org tua.
Pada suami ku yang tercinta, engkau adalah anugerah Tuhan yang tidak terhingga yang dihadiahkan untukku... your wife..madam nuyul

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jumlah Kalori Dalam Makanan

Aku Bangga Menjadi Anak Malaysia

Langkawi Honeymoon