20 Disember 2009

KLCC & TimeS SQuarE With FAMILY

Lama aku x kembali menulis di blog. minggu lepas terlalu sibuk dengan kerja-2 kerja drawing yang menimbun-nimbun. lepas 1 ...1... hadoi... nk wat cemane name pun kerja...
hu3x. minggu ni pun aku sibuk jugak tapi saja curi masa se
kejap nk update blog ni :P biasela pekerja contoh.
19/12/09 yang lepas mak datang kl ngan acu, paksu sume2. 3 ari rumah aku full. malam dorang smpai tu terus bawak g makan sate kajang... acu nk makan sangat dah...
sume kenyang mam sate kajang... sekali sambut birthday intan ngan anak acu si ain.... best berkumpul sesekali ...hu3x... blik dri sate kajang terus pulak melepak kat dataran putrajaya
... bawak dorang tengok2x... pastu balik umah tido.... Hari kedua pulak Sempatlah bawak anak sedara g times square main2x menatang tu...haihhsss seram aku eh... mak yang x larat jalan tu pun
aku heret sekali. g 2 biji kereta pusing-pusing. balik dari times square aku bawak pulak dorang jalan2x kat KLCC.... mak memang dah serender... duk je lgi dlm kete... x larat dah... acu, paksu, anak2 dia ngan adik2x aku sume g klcc...
yg budak2 tu siap mandi kt taman klcc tu... hadoi... start kul 10 pgi kuar umah... petang tu kul 7 lebih bru smpai umah.. sume muka penat. rehat...semayang magrib kuar balik g umah sedara kt bandar tun hussin on... nak2x kul 1 pagi bru smpai umah. mase tu tidur pun tunggang langgang dah...hihihihi...pagi isnin tadi kul 10 pagi dorang gerak balik... len kali cuti lame2 sikit... leh bawak g jalan2 kt tempt lain... kot dtg sini kene lame2x... byk lgi tempt x sempt bawak...mase terhad... pape pun... best kumpul2 ngan sume kt sini... :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...