6 Disember 2009

Majlis Perkahwinan ANA & ZAKI

Salam semua, Al-hamdulillah majlis perkahwinan anak saudara aku, Ana berjalan dengan begitu lancar sekali... meriah sungguh suasana..
2 ekor lembu tumbang beb... hah meriah ke x meriah tu..? Yang menariknya majlis ni diadakan di kawasan penduduk felda. Best... tuan rumah hanya sekadar pantau memantau saja...yg lain semua penduduk yang uruskan... muafakat betul.. aku sendiri sebagai keluarga rasanya x banyak sangat tolong... 3 hari turut2 penduduk bergotong royong... 3 hari 2 malam kenduri... meriah2x....
Seperti yg aku janjikan mlm akad nikah tu aku yg andamkan... j
eng3x... jom kita share!


Yang ni adalah wajah sebelum makeup...

Sedang dirias...




Selepas....



Ok yang selebih2nya ni aku sekadar nak share picture2 yang sempat ak
u snap masa majlis tu...
hubby muka penat...tpi happy lor... :)

Kepada kedua pengantin Cikgu Ana & Cikgu Zaki.. Maktam & Paktam ucapkan selamat pengantin baru,
Semoga kekal ke anak cucu... Insyallah jika diizankan... Maktam & Paktam akan follow ke Kelantan kenduri belah lelaki 10 hb Disember 09 nanti...
Insyallah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...