3 Disember 2009

MAKE-UP

Hari ni seperti biasa, bangun pagi & bersiap2 utk ke office..Why ya?..terlampau malas harin ni..maybe petang ni nk gerak ke Raub, Pahang kot... Sebab Ahad ni anak sedara hubby aku kahwin, So Sabtu malam tu berlangsung acara akad nikah, then aku ni dah ditempah awal2 untuk memakeup kan pengantin untuk nikah mlm tu... xpela.. its ok...boleh je... tpi setakat simple2 tu leh la... aku bukan nyer pro sgt bab2 makeup ni ...stkat pakai sendiri leh la kot.. :p
Kat sini aku share sikit picture2 yang sempat aku snap masa anak sedara aku ni bertunang dulu...

mase tunang dulu pun aku gak yg makeup... simple2 je kata dia...

hu3x.. tapi yg x bestnya...picture sebelum makeup aku btul2 lupe nk amik... agak bz mase tu... smpai terlupa... 1st time makeup muka org...
erm ni mlm sabtu ni sekali lagi aku akn makeup dia... kite tunggu sama2 yer... tpi kali ni aku dah standby nk amik pinture before hu3x... mlm ni gak aku yg pakaikan inai untuk ank sedara aku ni... ..pape kite jumpe next week ya... da...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...