30 November 2009

CASIO for Hubby - Lots Of LOVE

Syukur sangat2x...akhirnya aku dapat belikan jam tangan kesukaan hubby... Aku hadiahkan sebagai hadiah ulang tahun perkahwinan kami yang pertama... walaupun lewat sedikit...hehehehe...
Aku teringat setiap kali masuk shopping kompleks kat bangi, mesti hubby pergi ke satu kedai jam tu... dia tengok saja... mungkin harga yang agak mahal...RM420 hubby xtak beli... tapi aku yang selalu ikut dia tengok jam tu mula pasang impian yg aku nak belikan dia jam tu...
Petang semalam blik saja dari kerja aku terus beli jam tu...nasib baik masa beli tu ade offer 25% so tinggal la RM315 macam tu saja..then aku suruh budak sale tu bungkuskan sekali

Jeng3x... malam tu lepas makan ngan hubby aku bg dia hadiah tu... surprise.. hubby terdiam... dia x sangka langsung yg aku belikan hadiah... sebelum buka aku suruh dia teka dulu... adoii ade ke dia teka aku bg kek... astaga....hahahahaha... ketawa aku... xsabar agaknya..dia terus je buka... bila buka saja kotak dia terus terdiam... then tunduk... aku tanya kenapa? rupanya hubby dah berair mata... dia sedih... memang jam casio tu kesukaan dia... dia kata kalau dia sendiri nak beli belum tentu lagi terbeli... aku pun sedih gak masa tu... xpela.. setahun sekali.... aku seronok sangat tengok hubby suka...
Malam tadi hubby tido sampai pegang jam... syukur sangat aku dapat bahagiakan dia... pada suami tersayang... ayg sayangkan abg...dan menyintai abg untuk selamanya...
Hadiah tu x ternilai dengan harga kasih syang yg abg beri padaku... :-)

Lots of LOVE,
Your Wife



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...