5 November 2009

D.I.E.T

Hari ni aku happy sangat... berat dah turun 3kg... pinggang dah kurg 3 inci... mudah2an usaha aku nk kurus berpanjangan...rase sungguh x best bdan cam belon cenggini... target aku bulan 2 dah leh slim dah... kali ni aku diet tanpa amik apa2 produk...cuma minum teh org kg tu je... mak aihhh...punyerla rajin g tandas...hadoi penat..tpi xpela... sebb nk kurus..berkorban.. =)
target bulan 2 tahun depan dah slim... =)
baim jugak banyak bagi support... tiap2 mlm operasi dia urut aku...hehehehehe...hbis lemak2 den pecah...ho3x... dia ada ckp... dia nak akak dia cantik...time kasih baim sebab support akak... seronok diet ade org support ni... thanks baim...thanks huby....

erm..menu aku bihun.... lauk pauk... nasi adalah musuh yg utama... aku dah lame x usik nasi...
mudah2an la cepat sikit kurus...hurm kene byk bersabar... sabar2x hi3x... hubby janji klo dah kurus nk belikan jeans levi's dgn tedy bear yg besar... tedy bear tu aku ada tgok kat satu kedai aritu...besar btul... kalau dirikan bear tu sama paras dgn bahu... tapi tu bukan sebab utama aku nk kurus... 7 sebab musabab aku nk kurus....jeng3x

1st : aku nk kurus utk hubby... berhias utk suami..hadiah paling terbaik utk hubby kn? =)
2nd : biar hubby bangga mempunyai seorang wife yg menawan =)
3rd : untuk kesihatan aku sendiri =)
4th : nak hadiah dri hubby (levi's n tedy bear) =)
5th : bergaya sakan....

aha yg ke-6 ni special sikit... paksu janji nak buat kenduri kalau aku kurus....
"paksu, jgn lupe wat kenduri k kalau huda kurus... =) .janji tu... kite same2 tunggu k"

yg ke-7 adalah yg paling aku geram.... aku bengang ngan syahmi... asyik cakap aku bam bam bam....uwaaaaa.... klo dah kurus anak pakdin tu xleh kate aku dah....huh!

hu3x.... semoga suatu hari nanti aku dpt target aku...cayok2x!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...