17 November 2009

1st Anniversary - 15 November 2009 @ Bandar Baru Bangi

Syukur,
Genap 15 November 2009 yg lepas selamat dah aku n hubby setahun kahwin n smbut anniversary kami.
Semua yg dirancang berjalan dengan baik, aku n hubby yg
bertungkus lumus menyiapkan segala persiapan untuk majlis ulang tahun
perkahwinan kami yg pertama. Lebih kurang 50 or
ang tetamu yg dtg aritu...
betul2 meriah.. aku happy btul mase tu
sehari sebelum tu sibuk btul... tido pun kul 2 pagi bru tido...
pastu sbuh2 esoknyer dah bangun...
penat usah nk dikata la ...memg penat...
tapi mase layan tetamu yg dtg aku ngan hubby still senyum lagi...
terima kasih sgt pada tetamu dan mmber yg dtg...
doakan kebahagiaan kami yer...

syg hubby... kt bawah ni aku share sikit picture2 mase majlis tu sebagai kenang2an di diari kecil ku ini.... :p
(hidangan) aritu aku masak nasi himpit & kuah kacang, Roti jala & kari ayam & bihun goreng, Wadai kipeng, Sandwich , Agar2 cendol , dessert tembikai... sume tu aku ngan hubby buat... adik ibrahim tolong uli wadai kipeng...hehehehehehe



aha yg ni... picture2 yg sempat aku candid....smbl m
asak roti jala kt dapur...sempat lgi amik gambo... meriah kan...rumah aku memg full mase tu... time kasih mmber2 yg dtg... thanks sgt2

thanks taca nan husband & dayat...dtg jugak walaupun lambat.. :p


akhir sekali...ni pic yg kt bawah2 ni....just nk share kt pembaca sume... :p















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...