31 Januari 2010

4 hari yang HEBAT :)

Thursday - 28 January 2010

Hari yang tiba2x mengejutkan aku. X sangka hari ni aku dapat bonus n kenaikan gaji... yeppii...
Alhamdulillah sgt2x... dengan pemberian tu aku dapat selesaikan sedikit sebyk masalah yang ada

Friday - 29 January 2010

Pagi ni aku aply cuti sebab nk setle kan yuran2x sekolah adik yg belum dijelaskan. Alhamdulillah dengan duit bonus tu xmembebankan aku untuk selesaikan semuanya... syukur sangat2x.
Dan hari ni juga aku dapat surprise tedy bear dari hubby... Punyer beso... beso sgt2x...hehehehehe... rase kalau dirikan bear tu lebih kurang aku je tingginyer... suke sgt dpt bear beso2 gitu...lupe nk snap pic tedy bear tu...next time yer.. :p Malam tu pulak hubby bawak layan movie kt the mines..hu3x layan citer Adnan Sempit.. gile lawak... memg happy la aritu

Saturday -30 January 2010

Pagi2x ni aku dah masukkan sedikit duit bonus pada mak kt kg sebagai hadiah. Sekurang2nya merasa org tua tu dpt duit lebih sikit. Tanpa doa dari dia pun aku x kan menerima kesenangan yang bru aku kecapi... terima kasih diatas doa mak... Rasa hebat dapat memberi mak happy walau x banyak... :) Pada belah petang aku shoping barang2 sekolah adik baim. Lewat sikit aku dapat beli... Belikan dia baju melayu sekolah sebb ari jumaat sekolah dia mewajibkan pelajar lelaki pakai bju melayu putih, beg sekolah, barang2x peralatan mcm colour, pen (tambah2x) dan melangsaikan yuran bas sekolah... Amin dapat pun aku langsaikan semuanya. Dan selebihnya duit dari bonus tu aku simpan untuk masa hadapan. Mesti mula menyimpan, x banyak sedikit... :)

Sunday - 31 January 2010

Kwn baik aku Lidia datang umah aku. Plan sebenarnya aku yg nk g umah dia... x jadi ...dah terbalik..dia pulak yg dtg umah aku... hu3x.. tgok hubby aku ngan hubby lidia memg btul2 rasi.. ape2 ntah di borakkan dorg entah... anak lidia pulak duk main2 je ngan adik2 aku xmau lepas... lidia lepak umah aku dri pagi smpai kul 4.30 ptg. Then pastu kitorg gerak nk ke alamanda. Pusing2x...dan aku shoping brg2 elianto... hu3x. Cadang lepas ke alamanda nk gerak ke dataran. Lepak kt sane pulak. tpi kuar2 dri alamanda tgok ujan da... lebat pulak tu. then ambik keputusan bersurai. Next time hubby lidia (hisham) jnji nk g mancing pulak ramai2x. best2x. hu3x...
Malam tu semua nk pengsan kepenatan. Tetibe dpt mesej dri lidia. dia bgtau anak dia nangis...nak adik2 aku... die dah rasi ngan adik2 aku... tersenyum aku bce mesej dia. xpela next time untie huda jumpe haziq(anak lidia) lgi k... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...