6 Jun 2010

Golakan Hati

Aku tak tahu dengan perasaan aku hari ni.. gembira bercampur sedih... tak pernah aku rasa macam ni.... syukur sangat kawan baik aku disahkan hamil... aku hapy sgt dengar berita tu... aku doakan dia dan baby selamat... tahniah my frens...

dan dalam waktu yg sama aku sedih sendiri... bila agaknya Tuhan ingin berikan peluang utk aku pula mempunyai baby sendiri... dekat 2 tahun kahwin.. tapi aku masih tiada tanda2 untuk mengandung.. perit nye rasa.. melihatkan suami yg suka budak2x... rasa x siapa faham melainkan org yg alaminya sendiri... kali ni terasa perit sangat sampai aku menangis... =( aku juga ingin baby... tapi aku harus kuat dan sabar... sabar tempuh semuanya... mesti lebihkan lgi usaha...ikhtiar pelbagai cara... Tuhan dengarla doaku sekali ini... kurniakan ku cahaya mata walau seorang sekali pun... aku berdoa pada-Mu..

kadang2 aku rasa macam dah putus harapan... Kuatkan lah hatiku... aku x pasti adakah aku mampu bertahan........ bantu hamba-Mu ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...