3 Jun 2010

Lagenda budak setan & Birthday Hubby

3 June 2010

Petang semalam kelam kabut aku duk booking tiket nak tengok citer lage
nda budak setan... memandangkan dia punya triller sgt2 menarik... dah tentu jln cerita dia pun sgt best... last minute bru dapat tiket....horey2x... tapi amik mid night... kul 11 malam la baru tgok...

Petang tu balik umah dulu nk mandi2 sume dan masak dulu...hubby lapar sgt dah.. petang tu aku masak sambal tumis petai udang...aduh hubby ku suka... berpinggan2 dia makan..... lepas je bagi hubby makan.. aku pun kautim ngan adik ku solleh... aku nk keluar...nak belikan kek birthday hubby tanpa pengetahuan dia... aku pun ambil tudung dan sa
rung terus... adoiii x semena2 huby nampak...then tanya...''syg nk g mane??'' aku cam blur2 nk jawab... xkan nk jwb aku nk belikan kek utk dia??? eh pening ke
jap... aku pun jwb la... nk kuar jap..ade hal sikit... adoi boleh pulak hubby cakap dia nk ikut.... peningaku... berpusing2x aku lari... dah tu siap dia jaga depan pintu..tkut kalau2 aku terlepas... dia nak ikut jugak kata dia..kalau x dia x bukak pintu... sampaikan tersepit kaki aku kat pintu dia tarik... punya lah x bagi aku keluar...dan dia memang nak ikut... aku pun pelik selalu aku keluar kdg2 dia malas ikut...adoi time nk wat surprise beli kek dia pulak hegeh2 nk ikut... tengok jam dah dekat pukul 8mlm... adoi cemane ni... nanti kul 9 nak kuar gerak ke the mines... tiket movie dah book kul 11...

dan dah xde pilihan akhirnya aku bawak la hubby... g kedai kek kat seksyen 8 sane nun... sambil dlm kedai aku merungut2x... marah sebab dia nk ikut... hehe
hehehehe tapi comel pulak tgok huby mcm ni.. cam budak kecik... nk ikut aje...smpai je kedai kek aku suh dia sendiri pilih kek mane nak... pastu dia wat muka blur2x... aku cakap la..tdi nk ikut sangat kan???? ha skrg pilih kek... cepat pilih then ayg bayar.... =)) akhirnya setelah mata dia rambang melihat pelbagai jenis kek yg berwarna warni dia pilih kek yg sgt comel...tarraaaaaaa
aaaaa ni la kek nye..


cantik kan? rasa nya pun sedap... dah beli kek aku ngan huby pun balik la umah... nk bersiap2 nk ke the mines...kek simpan dulu dlm fridge...nnti kul 12 bru nk celebrate... =)

9.00malam

Sebelum pergi ke the mines hubby sempat ajak g beli perfume one drop...adoi... nk mewangi2x la pulak... xpela.. jom ikut kan aje...
sampai aje kat mines dalam kul 10 mlm...byk la kedai2 dah tutup kt situ... aku pun ngan hubby dah cam blur2 ape nk dibuat...tpi sempatla snap picture waktu keboringan melanda menanti pukul 11mlm....

tomey2 hubby...muaachhh =)) penat ye tunggu pukul 11...sabar ye... sabar


11.00 malam

akhirnya masuk jugak dlm panggung nk nengok cerita LAGENDA BUDAK
SETAN....hihihihihii... jln cerita sgt2x best... tapi mcm x bpe best bile watak AYU bertukar wajah.... =( tapi ape pun citer ni sgt2 best... leh pulak ternangis dalm panggung...hahahahahahahaha...

12.00mlm....

happy birthday 2 u...lalalalalalalalalalalalalalalala wish birthday kat hubby dalam panggung... xpenah dibuat org... sabo ajela... hbis tgh duk layan citer LBS kan...??? hikssssss

1.00 pagi...

Sampai ke rumah...ambil adik soleh ngan adik baim & kek terus gerak ke mcD 24 hours at sebelah PKNS Bangi... =)) Celebrate la kt situ... hihih
ihi happy birthday syg... hope u happy always... semoga kasih syg kita kekal utk selamanya... i love u so much.... erk... hadiah dah bgi kan???? bgi awal 2 hari lepas... =)) dah post dah kat blog sebelum ni hadiah apa yg aku bagi kan utk si tersayang... =))

Jom2x nyanyi same2....happy birthday 2 u.....lalaaalalalalalalalalalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...