1 Jun 2010

Present 4 dear

5.30 petang,

balik dari kerja aku pun bergegas nk pergi mencari hadiah dengan ditemani adik aku soleh... hi2x... pening2 nk cri hadiah utk besday si hubby.. and then lepas fikir2 better aku hadiahkan dia hp... sebab aku tgok hp dia tahap dah boleh campak dalam parit dah tu... sian.. =)) so aku pun belikan la hp nokia bla bla bla utk huby... xlah mahal sgt... dalm 2 ratus lebih..asas je ade dlm hp tu... xde budget utk beli blackberry ye...
ade rezeki lain kali beli yg ok sikit...hi3x... then balik ke rumah... simpan tempat yg susah huby nk jumpe... maklumlah birthday dia 3 hari lgi... mne leh bgi awal kan...

8.30mlm

aku siap masak. menu mlm tu tomyam campur... tgok huby makan byk sgt... sempat gak antar sikit kat jiran.. =) sesekali beri kan mengeratkan antara jiran2x....and then nk dijadikan cerita, tetibe abg ipar call hubby...smpai 5 -6 kali...dengan keadaan hp dia yg dah terlampau nazak... adoi... jwb je fon x dgr...jwb je xdgr... mybe dia x tahan dah... tetibe...prannnggg!!! (hihihihi) hubby hempas hp ke lantai dengan sekuat2 hati.... aku tergamam terkjut... terkedu aku...... lepas tu huby buat muka kecewa... aku pujuk la... ''sabar la ye... npe g hempas hp tu?'' then dia jawab macam ni.....''hp ni melampau sgt.... abg kan miskin....'' dengan muka dia yg sedih........... huwaaaaaa sedih aku dgr dia cakap macam tu... dengan x fikir panjang aku pun cepat2 keluarkan hp nokia yg baru aku beli tu....then bgtau dia...''abg ni sebenarnya hadiah besday abg lusa..tpi ayg bgi awal ye...sebab terkjut tgok abg hempas hp yg lama tu..''... giliran huby lak yg terkejut...hikssssssss... =)) terus huby cium pipi me...malu la pulak... berseri2 dia dapat hp baru... xpela bgi hadiah awal... lagipun awal 3 hari je... nk wat cemane, keadaan mendesak...hihihihi... ape pun hope huby happy ye dgn hadiah baru tu... syg dia..


so, lepas ni tinggal nk celebrate aje lgi birthday dia 4/6/2010 ni... adiah dah bgi dah...
LOVE u so much!!

habis..... =))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...