19 Oktober 2009

25days only 4 my anniversary

hurm....so excited.... 15 hb 11 nnti genap setahun aku n hubby menjadi suami isteri. Sepanjang setahun ni byk kenangan pahit manis yang kami sama2 lalui....
Suka duka... tapi sebenarnya perkara2 tu yang mengeratkan kasih sayang antara kami... dan aku terlalu menyintai dia....
aku dan hubby cadang nk buat sikit jamuan makan2 mase tarikh tu nanti...insyallah...ade rezeki lebih boleh jemput2 member2.. aku pun tgh pening... hadiah ape yg nk bg kt hubby?? pening sebenarnya nk cari hadiah lelaki ni... hurm....xpela tgok la nnti cemane...leh bawak baim(adik) g temankan beli surprise kt hubby.... pape pun aku btul2 teruja...sebb ni adalah 1st my anniversary... so aku ngan hubby harap... saat majlis tu diadakan sume berjalan lancar...amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...