9 Oktober 2009

Saturday and My HOME

Minggu ni aku terpaksa kerja bagi menggantikan minggu sebelumnya. Macam biasalah kalau dah hari Sabtu tu sure lah malas sgt nk g kerja kan. Bestnyer jika berada dirumah. Rasanya x semua brg2 dikemaskan lagi dirumah tu, maklumlah aku baru pindah..dan sibuk dengan kerja....masih ada ruang2 rumah yg belum tersusun dengan rapi...
Untuk rumah aku, aku baru design sikit2...mybe not idea now... Ruang rumah yg bru ni lebih kecil dan sempit....my God... terlalu sempit... then aku pening cemane nk susun brg2 yg seblum ni rumah lama 2x ganda dri rumah yg sekrg...btul2 buat aku rimas...pape pun im try d best....erm...ni aku share sikit dengan pembaca...

Untuk ruang tamu: sempit dan padat... =(











Untuk Ruang makan : so small.... terpakse cari set meja makn yg cute2 saje











Untuk Ruang Kitchen : aku letakkan partition pembahagi kitchen and diningarea











Untuk Master Room aku pilih kan japanese concept

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...