11 Oktober 2009

Salam Takziah Buat Faridah Sekeluarga


Pagi ni aku dikejutkan dengan berita menyedihkan. Paklong aku yg berada di Taiping, Perak meninggal dunia setelah 3 hari berada dalam keadaan koma. Ya Tuhan, berita ini betul2 membuatkan aku termenung seharian. Aku sedekahkan Al-fatihah kepada arwah. Arwah yang aku kenali seorang yang baik hati dan bapa yang baik. Pada faridah sekeluarga kuatkan semangat... Aku x dapat balik... walau hati memberontak utk pulang ke kampung. Sedih nya tatkala ni Tuhan sahaja yang tahu... Kepada pembaca di blog ini, doakanlah arwah paklong berada di kalangan org2 beriman. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...