7 Oktober 2009

Hari ini X seindah biasa


Rasa-rasanya hari ni adalah lebih teruk dari semalam... dugaan demi dugaan yang aku lalui. kehidupan sememangnya adalakanya memeritkan dan memedihkan. adakalanya aku terfikir kehidupan ini sedang membunuhku.... membunuh kekuatanku...membunuh semangatku... membunuh senyumanku.
Aku betul-betul lemas...sesak.. dan aku ingin sendirian. Tak dapat kuluahkan apa yang sedang aku pendamkan. Hanya aku mengetahui... biar aku simpan walau sepahit mana... aku tanggung sendiri. Apa yang aku yakini kini hanya biar masa yg melalui segalanya. Mudah-mudahan masa yang sukar dan menyakitkan ini pergi meninggalkan aku suatu hari nanti.
Makin ku ingin lari...makin dekat ia mengejarku... senyuman ku mati disaat ini...
sehari demi sehari.... Ya Tuhan Kau bantulah hambaMu ini....
Aku ingin ketenangan yang hakiki
Aku ingin Senyuman itu kembali
Dan....Aku ingin semuanya pulih seperti sediakala....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...