6 Oktober 2009

7 Oktober 2009


Today 7/10/09 ,
dan aku rasa terlalu bosan...dan xda semangat. fikiran bagaikan berkecamuk. mcm2 yg aku fikirkan. kejap2 terkenangkan memori silam. dan sekejap2 memikirkan kehidupan yang bakal mendatang. Oh Tuhan inilah kehidupan. Bagaikan sdg berlumba di arus jalanan. suka duka dan tangis tawa lumrah kehidupan. kesenangan dan kepayahan setiap org yang harus ditempuhi walau sesukar mana.
Bagaikan sedang bermimpi.... bagaikan baru semlm aku berkahwin... terus meniti kehidupan sebagai seorg isteri. bukan semudah yang disangkakan. pahit maung terpaksa ku telan segala-galanya dengan suami tersayang. benar.... masa benar2 mengajar kita erti kehidupan. semoga hati aku dan suami kuat utk terus menghadapinya.. dan kita harus teguh bersama dalam mengharungi apa jua rintangan. kepada suamiku tersayang walau apa yg berlaku aku kan tetap bersamamu...walau sepahit mana pun akan ku telan...walau semanis mana pun jua..akan ku kongsi sehidup semati dgn mu... walau hatiku adakalanya menangis sendiri...biar ku pendam dalam hati aku sebagai isteri akan taat padamu.... akan terus menyintaimu dan akan tetap membahagiakanmu.... inilah kehidupan sayang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...