7 Disember 2010

demam + the mines

Dalam keadaan aku demam2 semalam aku gagahkan juga berjalan dan keluar shoping. mana taknye solleh mengamuk nk keluar jalan2x... mak dan hubby pun risau sebenarnya tengok aku keluar juga semalam.... tapi sebenarnya aku terkilan juga dengan solleh... yela...bukan aku xnak keluar...tpi badan aku betul2 panas semalam... berdenyut2... bagai dibakar2... :( memikirkan solleh yg mengamuk dan marah2 terus aku ajak huby dgn mak sume g the mines... sampai je di the mines... aku x banyak cakap. sakit nak bernafas then cari satu sudut ruang utk duduk dan bertenang. memang rasa x happy langsung keluar semalam. mak pun mcm tu.. sume org mcm terpaksa. ni sume sebab solleh la.... urm.... :( susah ye nak faham keadaan akak ni ye dik?
alang2 dah sampai ke the mines tu...kebetulan ade supermarket giant kat dalam tu... terus aku shopping barang2 sekolah untuk adik bongsu ku intan... main rembat je la yg ade semalam... sebab aku pun x berapa nk sihat nk pilih mcm2x... dan cari baju, tdung, kain sekolah (sume brand canggih) dan kasut asadi untuk adik intan...

Tu je yg akak termampu buat untuk adik akak yg sorang ni...


P/s untuk intan: belajar rajin2 ye dik...akak nk intan berjaya di masa depan... ^_^ akak sayang semua adik2 akak.... ^_^

Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...