Welcome 2011

Jeng2x... pejam celik pejam celik... beberapa hari je lagi kita nak sambut tahun 2011.. Selamat tinggal pada kenangan tahun 2010.
Terlalu banyak kenangan manis dan pahit yang diharungi. Yang manis akan tetap aku simpan sebagai ingatan... ERm... kalau dah masuk tahun baru ni kan... surela sume orang sibuk dengan memasang azam masing2... aku pun x ketinggalan jugak. tapi kan....agak2 la kan azam korang yg tahun2 lepas tu sume dah dicapai x? hikhihik ^_^



Apa azam aku tahun ni ye? aduh..malu nk type ( gatal!!!) hahahaha

jom2 tengok jelah ape azam baru ku tahun ini... ^_^

1. Jadi Isteri yg lebih baik & solehah

2. Jadi Kakak & Anak MAk yg paling baik

3. Nak kumpul duit manyak2x...

4. Nak ada Sendiri.... asalkan rumah..x dapat banglo pun xpe...hikhikhikhik


5. Mudah2an dipermudahkan Allah usaha aku dan suami untuk memiliki --> Amin3x

6. Mahu cantik dan Sexy seperti dia --> (gile! melampau! biaq ah... aku punye azam kan??!) hahahaha.... tu je kot azam2 ku... xpe fikir2kan lagi... if ade nanti akan ku update blog yg berikutnye... ^_^

SO... di kesempatan ni... nk wish kat korang2... Happy New Year! Hope U all Happy..happy and Happy!



Photobucket

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jumlah Kalori Dalam Makanan

Aku Bangga Menjadi Anak Malaysia

Langkawi Honeymoon