9 Disember 2010

Wedding Eda & Fahmi - Tetamu Undangan CT NURHALIZA

haaaaaaaaaa....jeng3x... seperti yg aku janjikan.... wedding Eda & Fahmi part II telah selamat berjalan dengan lancar di Dewan Penjara Kajang, Selangor pada 7hb Disember 2010... Eda dan fahmi sedondon menggayakan baju
bertema warna biru dan grey... nicE! aku berkongsi kegembiraan dengan eda dan fahmi... aku dan suami tidak terkecuali berarak mengikut ketibaan pengantin... meriah... sgt2 meriah...hihihi..tumpang sekaki... kalao x berarak kang x dpt mam nasi minyak pulak...
tpi hari tu aku demam...
panas badan melampau2x... tapi memikirkan eda aku gagahkan juga pergi.
Tambahan pulak, pagi tu... Eda dan Fahmi bersiap2 dirumah aku...
Mak Andam dari Kajang ditempah khas untuk untuk memakeup pasangan ini....hehehehe.... hai...xkan aku x turun sekali...dah tentu2 kena turun.... tapi aku
xdpt nk berada lama ditempat kenduri...selesai makan... aku minta izin dan balik kerumah... badan panas sgt. makan pun dah x berapa nak lalu... tapi masakan dia sgt best.....! nak dijadikan c
erita... xlama lepas aku balik...jeng3x.. aku dpt berita...ketibaan penyanyi no satu di Malaysia...!!! pewwwittt... sape???? sape lgi klo bukan
Dato'SITI NURHALIZA dan suami beliau DATO' K....

hikhikhik... aduhhh melepas aku nk tgok dorg... xpela... pic ni aku curi je dri mane yg sempt...hahaaha... ok... korg tgok la pic2 tu ye.... supaye faham.... tpi bestnye la kan.... hikhikhik...
TO EDA & FAHMI : korang.... aku doakan korang bahagia sehingga ke akhir hayat..... i luv u all... bile kite nk men bowling lagi???????????? hihihi ^_^


Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...