16 Disember 2010

Happy Time @ PIZZA hut!




balik dari hospital putrajaya... suami aku pun mendrive keta selajunya menuju ke Saujana Impian.... masa untuk kita makan Pizza Hut! Actually aku x suka sangat makan Pizza Hut ni... x tahulah kenapa... maybe x kena dengan tekak aku ni.... hihihi... Tapi memikirkan nak bawak mak ngan adik2... jom! sure akak belanja! ^_^ nak menghappykan mak dan adik2... xde hal lah! bisa diatur! ceeeewaaah!

Pic kat bawah ni yg mane sempt aku snap! sambil makan sambil shoot! adoiiii org kt dlm pizza hut tu pun pening2 tgok aku ambik gambor... hahahaha.... abaikan mereka2 itu... yg penting aku dpt mensnapkan saat2 happy aku, adik2 dan mak! Kakak sayang kamu semua... sgt2 sayang! ^_^




( solleh mkn selicin2nye.... ^_^ )



(abang, muka cam penat je nk tunggu pizza nih ye...sabar2x)



(mak: tenyum2x.... )



(happy family! i LOVE my FAMILY)


Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...