19 Disember 2010

Miss My MOM!

Aku sangat2 tak suka dengan mood yang aku alamai ditika dan disaat ini! huh!
urm... semalam antar mak ngan adik2 balik ke kg... My God! sgt2 sedih... rasa xmau pisah2 dengan mak. Nak2 pulak masa nak balik semalam... My mom pegang tangan aku and hubby macam xmau lepaskan... uwaaaaaaaaa so sad! Tabahkan juga hati ni semalam.... kuatkan semangat.
Waktu ni rezeki ku berada di Bangi.
Entah bila la rezeki untuk berada di kg menjelang. :( hope satu hari aku ditawarkan kerja di area manjung or yg berdekatan dengan umah mak! Hubby pun x kisah... dia follow me saja... :( mudah2an cepat2lah aku dpt kerja di perak nun... nak sgt balik ke sana... xmahu tinggal disini lagi.... hati rindu my moM !

Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...