Eida & Fahmi Wedding


Alhamdulillah, akhirnya cousin aku yang sorang ni selamat diijabkabulkan dengan lelaki yang bernama fahmi. hahaha...sebut nama fahmi... baik orang nya...kelakar pun ada... kalau ketawa satu kawasan perumahan pun boleh dengar...

dorang ni sweet couple sebenarnya... hikhikhik.... penatnya tengok mereka berdua ni menguruskan perkahwinan sendiri...

mane taknya... dari mula2 bertunang aku dah ikuti sume perjalanan mereka ni untuk melalui gerbang perkahwinan. Dan akhirnya tarikh 28 november 2010 amat beerti bagi keduanya setelah sah bergelar suami isteri.


Perkahwinan mereka sangat meriah... perkhidmatan pelamin, baju dan jurufoto semuanya dalam keadaan bagus.... mane lagi kalau bukan dari butik anjungamie ... memang meletop... pelamin, khemah pengantin dan hiasan bilik tidur digubah menggunakan bunga-bungaan hidup dan segar. tapi faham2lah budget berapa...hikhikhik... bujet lebih u all pun boleh wat lebih dari ni... aku suke sangat dengan konsep yang eda dan fahmi pilih untuk majlis perkahwinan sebelah lelaki ni.... very nice!
(antara gubahan yang aku gubah untuk kedua pasangan pengantin ini ^_^)

Apa pun aku doakan eda dan fahmi kekal bahagia ke akhir hayat... semoga dikurniakan zuriat yang baik... ^_^ jangan lupekan aku ye bile dah kahwin nanti... kite friend smpai bebila... semoga menjadi isteri yang solehah dan ibu yg minthali pada eda... macam tu gak fahmi....semoga menjaid suammi yang terbaik....muah3x! so..kite tunggu majlis perkahwinan untuk belah lelaki pula di Dewan Penjara Kajang pada 7 Disember 2010 ini pula... sure lagi meletop! excited nak tunggu.... ^_^

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jumlah Kalori Dalam Makanan

Aku Bangga Menjadi Anak Malaysia

Langkawi Honeymoon