Family @ PKNS tmn tasek


Hari ni balik dari kerja aku drive persona kesayanganku laju sedikit dari kebiasaan...hehehehe... nak bawa mak g jalan2 kat taman tasik PKNS.... dekat ngan wisma PKNS bangi tu...saje je bawa mak jalan2x sementara mak masih ada di rumah aku ni....
tengok mak happy je dpt jalan2...sekurang2nye dapat tengok suasana keadaan di bandar baru bangi ni...
kat taman tasik ni dikatakan tiap2 hari ada pengunjungnya... setiap petang orang awam beriadah disini. memang sentiasa penuhlah. bagus juga dengan adanya taman tasik ni.... ^_^ kanak2 pun bebas lari kesana kesini... ^_^

hampir 2 jam kami berada disitu... melihatkan pelbagai kaletah manusia... hihihihi... dan akhirnya setelah kepenatan.... kami pun menyinggah di restoran mamak d seksyen 10 bandar baru bangi, kebetulan melihat jam dah pun pukul 7 malam....
masa suamiku si ajak rehat ni... so aku pun terus call hubby untuk makan sama2 kt restoran tu... pekena roti canai... fuhhh... situ satu2nye kedai roti canai yg sedap...makan sekeping pun silap2 xleh habis... memang sedap dan byk! kenyang! mak pun habis makan.... hikhikhik....xpe2x mam kenyang2x ye mak..... ^_^

Photobucket

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jumlah Kalori Dalam Makanan

Langkawi Honeymoon

Make-up KERETA