1 Disember 2010

Kami KAWAN


Pening kepala aku hari ni... nk kuar makan ngan sape2 pun susah! damn!
arini shade ajak aku kuar makan... so dengan senang hati aku ngan shade pun kuar la makan... turun2 tangga office ade la sorang si labu ni... siap cakap...''huit skandal nih''.
Aku mase tu memangla bengang sangat2... masuk dlm kereta shade pulak bebel2x... bengang kat si labu yg mulut macam bingai! Aku cakap cool sudah... biasalah.. budak2 kecik... xsangka pulak si shade ni cepat emo2x... mau x emo kata dia... dia cakap dibuat2nya mulut2 orang macam tu...kang satu office fikir memang kitorg skandal... nak2 pulak shade baik dgn husband aku... xke haru jadinye... fikir balik.... biarkan ajelah... pening aku hilang sekejap... buat bodo sudah... mulut orang ni kita xleh nk tutup2 mcm mulut tempayan tu...

Sampai kat office... aku tanye pada member aku yg sorg tu.. ada x org cakap2 apa2 aku keluar makan dengan shade? then kawan aku yg baik hati sorang ni cakap... xda cakap apa2...just cakap... ''waa...nurul sekarang dah xmahu makan dengan we all'' huh! bukan xmahu lah kawan... i yang kadang2 malas nak makan kat pantry tu ha... semenjak dapat bilik sendiri ni... lebih suka makan dibilik sendiri saja... if orang ajak keluar barulah keluar... huh! xyah kecoh2 ye... janji makan kenyang2x... xbaik mengupat atau memfitnah... lagi2 jgn duk berdengki2...

Kami x skandal!!!! kami hanya KAWAN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perjalanan Yang Panjang

Rasanya baru semalam melangkah ke dunia pelajar setelah hampir 7 tahun meninggalkan zaman kolej tahun 2006 dulu. Di Politeknik banyak membe...